Nieuws en blogs

Het nieuwe jaar is van start. Helaas is de corona nog niet voorbij en zitten we midden in een lockdown. Echter gaan wij achter de schermen door. Heb jij verbouwplannen gemaakt voor dit jaar voor jouw nieuwe vloer of nieuwe droombadkamer? Wij begrijpen dat je rond wilt kijken om te zien wat er op dat gebied allemaal is. Ondanks dat de showroom is gesloten, proberen wij daar toch creatief mee om te gaan. Lees hieronder verder.

Digitale rondleiding

Door de corona maatregelen hebben wij onze showroom helaas moeten sluiten. Op de achtergrond zijn wij nog druk aan het werk. Toch merken wij dat er veel behoefte is om tegels uit te zoeken omdat de verbouwplannen doorlopen. Wij begrijpen dit en daarom hebben erover nagedacht hoe wij hieraan bij kunnen dragen om dit vorm te geven.

Wij gaan aan de slag met digitale rondleidingen. Via camera kunnen wij jou meenemen door onze showroom om al vast het een en ander te laten zien op het gebied van wat jij zoekt. Uiteraard is dit niet zoals het bekijken in de werkelijkheid, maar zo krijg je toch een idee van onze showroom, ons team en ons aanbod op het gebied van tegels, pvc, laminaat en sanitair.

Daarnaast kunnen wij aan huis langskomen voor advies en om eventueel wat voorbeelden te laten zien. Heb jij interesse? Neem dan even contact met ons op: www.tegelstudionijkerk.nl/contact. (Let op: tijdens de lockdown hebben wij aangepaste tijden waarop wij bereikbaar zijn).

Inmeten / Offerte

Heb jij een mooie tegel, pvc of laminaat uitgezocht? Wij kunnen langskomen om de vloer of badkamer in te komen meten bij jou thuis. Op basis van de vierkante meters kunnen wij een passende offerte maken. Dit kan telefonisch of via beeldbellen.

Op de werkvloer

Ondanks dat de showroom gesloten is, zijn wij op de werkvloer druk bezig. Het leggen van vloeren, laminaat, pvc en het maken van badkamers gaat onverminderd door.

Aangepaste bereikbaarheid

Wij zijn telefonisch en per e-mail bereikbaar. Let op: hiervoor hanteren wij wel aangepaste tijden gedurende de lockdown.

Maandag          van 13.00-16.00

Di t/m vr            van 09.00-13.00

Zaterdag           gesloten (ook niet bereikbaar).

Lees meer  op www.tegelstudionijkerk.nl/corona

Is er nood aan de man? Stuur dan even een mailtje naar nood@tegelstudionijkerk.nl

Wil jij ondanks de lockdown verder met je verbouwplannen? Wij hebben verschillende mogelijkheden om jou van dienst te zijn en te helpen bij het verwerkelijken van jouw verbouwplannen. Bel of mail ons gerust als wij eraan bij kunnen dragen om jouw droomvloer of droombadkamer werkelijkheid te maken.