Tegels kopen Bunschoten-Spakenburg? Bezoek onze showroom

Welkom bij Tegelstudio Nijkerk, uw showroom met eersteklas tegels in de regio Bunschoten-Spakenburg. Bij ons vindt u niet alleen een tegel, maar een stukje levensstijl dat uw ruimte transformeert. Wij verkopen wandtegels, vloertegels, decortegels en nog veel meer.

Onze showroom is altijd open voor bezoek binnen onze openingstijden, zonder afspraak. Je vindt ons op Ampèrestraat 16, 3861 NB Nijkerk.

Vrijblijvend binnenstappen

Bel voor advies 033-2450885

Mail voor vragen info@tegelstudionijkerk.nl

Waarom kiezen inwoners van Bunschoten-Spakenburg voor Tegelstudio?

1. Uniek en Kwalitatief Aanbod

Van sfeervolle klassieke ontwerpen tot minimalistische moderne tegels, onze collectie biedt de perfecte keuze voor elke stijl en behoefte. Elk product in ons assortiment is geselecteerd met oog voor detail en duurzaamheid.

2. Persoonlijke Service en Advies

Tegels kiezen is een kunst. Ons deskundig team staat klaar om u persoonlijk te begeleiden en advies te geven dat specifiek is afgestemd op uw behoeften in Bunschoten-Spakenburg.

tegels putten
Wandtegel

Tegels voor uw woning of bedrijfspand in Bunschoten-Spakenburg

ragno 2
marmer
Wandtegel
ragno 2
marmer

Stap 1

Bezoek ons vanuit Bunschoten-Spakenburg en laat u inspireren door onze diversiteit.

Stap 2

Ontvang deskundig advies en ondersteuning van ons toegewijde team.

Stap 3

Krijg een vrijblijvende, op maat gemaakte offerte, zonder verborgen kosten.

Stap 4: Optioneel professionele Installatie

Optioneel kan je kiezen voor onze professionele installatieservice om uw project vlekkeloos af te ronden.

Ervaar Tegelstudio nu zelf, u bent snel vanuit Bunschoten-Spakenburg in onze showroom in Nijkerk

Maak de korte reis vanuit Bunschoten-Spakenburg naar onze showroom en ontdek waarom wij de favoriete keuze zijn voor uw tegelbehoeften. Laat u verrassen door onze passie voor tegels en onze toewijding aan klanttevredenheid.

Ampèrestraat 16, 3861 NB Nijkerk – Uw bestemming voor kwaliteit tegels.

De kracht van Tegelstudio
advice

Persoonlijk advies

tiles